نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار یوونتوس تحت تاثیر خبر پل پوگبا

اخبار یوونتوس تحت تاثیر خبر پل پوگبا

یوونتوسی ها در سه بازی ابتدایی خود در رقابت های سری آ ایتالیا به یک پیروزی و دو تساوی دست پیدا کرده اند و حالا در انتظار دیدار 4 شنبه مقابل اسپتزیا هستند.

 

پارادس:

 

یوونتوسی ها در تلاش هستند تا فردا قرارداد پارادس را نهایی کنند و او به سرعت راهی تورین شود.

 

پوگبا:

 

پس از اتهامات برادرش به پل پوگبا، اطلاعات جدیدی در مورد این ماجرا از فرانسه می رسد. بر اساس آنچه توسط FranceInfo بازسازی شده است، در اوایل ماه اوت، تحقیقاتی در فرانسه برای تلاش برای اخاذی توسط یک باند سازمان یافته علیه فوتبالیست فرانسوی آغاز شد. همه چیز از زمانی شروع می شود که بین 25 و 29 مارس، پوگبا در فرانسه است و برای احوالپرسی به خانواده اش به لاگنی ― سور ― مارن (Seine et Marne) برمی گردد. در آن روزها، این مرد فرانسوی توسط دوستان دوران کودکی‌اش به آپارتمانی در پاریس کشیده می‌شود، دوستانی که او را سرزنش می‌کنند که از زمانی که یک فوتبالیست حرفه‌ای شده هرگز به آنها کمک مالی نکرده است. یکی از این دو مرد از پوگبا 13 میلیون یورو غرامت می خواهد. پوگبا در طول صحبت هایش همیشه اعتراف می‌کرد که به دوستان دوران کودکی‌اش کمک کرده است. این افراد پوگبا را تهدید کرده اند در صورتی که 13 میلیون یورو به آنها ندهد، یک فیلم از پوگبا را در اختیار همه قرار می دهند. گفته می شود پوگبا این موضوع را با پلیس در میان گذاشته است.

 

ارتور ملو:

 

فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار اسکای اسپورت و کارشناس بازار نقل و انتقالات، وضعیت آرتور ملو در یوونتوس را بررسی می‌کند. آرتور ملو، دیگر گزینه‌ای برای والنسیا از زمان لغو قرارداد هفته‌ها پیش نیست، اما همچنان در بازار موجود است زیرا یوونتوس به دنبال آن برای فروش است.

 

زکریا:

 

دنیس زکریا، هافبک متولد 1996 یوونتوس و تیم ملی سوئیس، روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی را با اندکی دلهره تجربه خواهد کرد: به گزارش اسپورت مدیا ست، به نظر می رسد اگر یک پیشنهاد جالب از نقطه نظر اقتصادی برسد، این بازیکن قابل انتقال است. فروش احتمالی زکریا جا را برای پاردس باز می‌کند، کسی که اکنون خرید مطمئنی توسط یووه است.

 

رونالدو:

 

ناپلی ها جدید ترین مذاکرات خود را برای جذب کریستیانو رونالدو فوق ستاره ی فوتبال جهان اغاز کرده اند و دی لورنتیس در تلاش است تا بازیکن اسبق یوونتوس را برای یک فصل راهی ناپولی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: